8.6.14

Who am I?

Jelikož se tu chystám svěřovat se svými moudry, asi by nebylo úplně na škodu, trošku se uvést. Takže jsem krásná, chytrá, mladá, atraktivní... a skromná. :-D

:D Haha, ne. Spíš takto. Občas jsem úplnej demenťák. Snadno se dokážu pro něco nadchnout. Jakmile něco chci, jsem trošku jako fanatik. Často si o sobě myslím, že jsem společenská, ale když jsem mezi lidmi, které moc dobře neznám, radši odcupitám na nějaké tišší místo, kde jsem spokojenější. Je mi 19 let .. a jsem čerstvě odmaturovaná :D (no joo, jsem na to děsně pyšná, proto to tu musím zmínit hned v 2. odstavci! A mám božího přítele, který mě ve všem neuvěřitelně moc podporuje :)

Co mě přivedlo k hitu zdravému životnímu stylu? No pár kilo navíc, samozřejmě! Znáte to, žijete si spokojeným životem plným zmrzlin, brambůrek, čokoládek a babiččiných lívanců. Občas držíte nějakou zázračnou dietu, během které shodíte pár kilo na váze a jste spokojení. A potom zase lívanečky a zmrzlinka. No a jednoho dne se zamilujete a na diety už není čas. A taky proč by byl, vždyť on mě miluje takovou, jaká jsem. I když jsem kulička. A jsem pro něho krásná. A líbím se mu. A já nepotřebuju hubnout. 


Ale pak příjde něco - prostě nějaký impuls, který vás kopne mezi oči a vy to prostě zkusíte. A ono se to povede. A daří se to dál a vás to začne bavit. A když vidíte výsledky a slyšíte to od lidí kolem, je to prostě báječný. A příteli se najednou líbíte ještě víc než předtím. A konečně si můžete koupit tu zatracenou 36ku v tally weijl. Zjistíte, že zdravý jídlo není zas až tak špatný a že i bez cukru to jde. Začnete s občasným cvičením a i když se na to kolikrát vyprdnete, protože jste lemra líná (já teda jsem), tak hned neházíte flintu do žita a pokaždý, když se podíváte na svojí fotku před začátkem hubnutí, vás to znovu nakopne a řeknete si, že to za to stojí. :) 

Jasně, ty sladkosti jsou lákavý! A já bych nedokázala žít s tím, že už si nikdy nic dobrého a nezdravého nedám. Proto si dovoluju (jednou za čas, někdy víc, někdy míň) nějaký ten cheat/cheat day, kdy si dám prostě co hrdlo ráčí. Občas mi pak další den dělá problém vrátit se zase zpátky k vločkám a zelenině (na vločky nedám dopustit, miluju je, ale wafflím nebo koblížkám se hold prostě nevyrovnají), ale musím se nějak donutit a pokračovat. Koneckonců - blíží se léto, plavky už mám koupené, tak přeci si to nebudu kazit nějakým špekounem! 


Snažím se tedy jíst co nejvíc zdravě, ale když to někdy nevýjde, nedá se nic dělat a taky to k tomu patří. Nemám zas až tak vysoké cíle, abych si nemohla dát jednou za čas zmrzlinu nebo ten už tolikrát opěvovaný donut! ♥ :D chci mít zdravou, štíhlou a pevnou postavu, ale nechci to hnát do extrémů. Po nějakých super vyrýsovaných svalouších, buchtičkách na břiše a bicákách netoužím. K čemu bych se možná časem chtěla dopracovat,jsou takové ty 2 roztomilé čárky na bříšku, jestli víte, co myslím :) 

Snad jsem vás svým vyléváním srdíčka moc neunavila. Už končím. :D
Užijte si skoroletní neděli! Vaše R. 





Žádné komentáře:

Okomentovat