26.6.14

Brzy jsem zpátky!

Ahoj :-)

Tak dnes mi asi už nezbývá nic jiného, než se rozloučit. Zítra totiž odjíždím (na 2 týdny), jak už jsem nedávno psala, pryč. Takže toto je před krátkou pauzou můj poslední článek, protože pochybuji, že do večera stihnu ještě něco smysluplného sesmolit. Musím si pořádně dobalit a zjistit, co jsem zapomněla (určitě něco jo!).



Ještě jen rychlá ukázka toho, jak vzorně dnes papám :D

K snídani jsem si zase udělala svůj oblíbený tvarohový dorťánek s arašídovým máslem na vrchu :) pohádka... 

S obědem jsem trošku experimentovala. Chutnalo to jako rajská :) a přitom to jsou jen v trošce vody povařená rozkrájená rajčata s kořením, cottage a špaldové nudle :) 
Jestli to někomu připadá jako blivajz, tak prosím nechtějte vědět, jak to vypadalo po zamíchání :D

Před chvílí jsem si ještě dala poobědový desert, protože jsem huba nenažraná :D jablíčko s lžičkou arašídového másla a clz. rohlík. :) a véča bude zase něco lehčího bez sachrů :) kéž bych mohla takhle zdravě baštit i na táboře..

A taky jsem byla ráno před snídaní běhat. 45 minut šnečího tempa. :D :))

Tak se tu mějte všichni moc krásně, užijte si začátek prázdnin a snad už víc toho letního počasí! A já se za 2 týdny (tedy pokud z toho nezešílím a neodjedu dřív) vrátím. :)
Papa, vaše R. :))


1 komentář:

  1. Jídlo vypadá krásně! :)) Užij si zájezd, však ono se to bez toho zdravého jídla pro jednou nezblázní, i když také to nemám ráda :D chybí mi moje zelenina.

    OdpovědětVymazat