11.6.14

Stop doing nothing!

Dobrý večer, držky :-)

Já mám pořád tak neuvěřitelně skvělou náladu, že toho musím využít a napsat ještě jeden rychločlánek! Když jsem asi před dvěma hodinami zjistila, že jdu na vytouženou VŠ, měla jsem takovou radost, že když jsem byla pak s přítelem v tescu, nechala jsem si koupit tu boží bublinkovou Milku a skoro celou jsem jí zblajzla :D (anoo, v 9 večer) a bylo mi krásně.

Pořád mám ale cíl. Na konci června jedu na 2 týdny pryč.. (ráda bych napsala, že na dovolenou, ale ne, je to dětský tábor, jedu dělat vedoucí). A asi tak před měsícem jsem si dala předsevzetí, že do té doby budu mít už trošku vypilovanější postavu. JENŽE bylo pomaturitní období, kdy jsem trošku povolila, sem tam si něco dovolila (za odměnu a tak) a hlavně jsem zlenivěla! Takže jsem se rozhodla vyhlásit sama sobě takovou krutopřísnou výzvu. 2 týdny budu teď makat jako mourovatá a to by v tom byl čert, aby nějaký výsledek nebyl vidět :) Cvičit plánuji opět každý den. Nebo minimálně 5x do týdne, když to nepůjde pokaždé. Nějaké to kardio + posilování. A jídelníček budu zveřejňovat každý den. :) Snad mě to bude i více motivovat!

Tak jsem si teď na sebe ušila bič, ale těším se na to. Hned ráno jdu běhat (už jsem nebyla pěkně dlouho) a jsem zvědavá, jak mi to po pár (asi 2?) týdnech půjde :D Ale jsem rozhodnutá poslat toho špíčka k vodě! Abych se mohla u toho rybníka (:D) promenádovat v plavkách a nemusela mít takovej ten známej blbej pocit :)

Hubánek s kámošem spalovačem - dávám si po ločku hezky před kardiem (většinou běháním) :) Jo a chutná hrozně dobře, skoro jako fanta :) klidně bych to pila po litrech :D

Tak dobrou noc všem! Já dneska usnu jako malý kotě, jak jsem mrtvá. A potřebuju energii na ráno :D Tak mi držte palce a já se ozvu, jak to šlo. Mějte se krásně! :))





Žádné komentáře:

Okomentovat