17.6.14

Prázdninový vegáč a konec počítání :D

Ahooj :-)
Omlouvám se za několikadenní nepřítomnost ^^ Ale už jsem tady, abych to napravila :D

Před pár dny jsem slibovala, že budu každý den zveřejňovat svůj jídelníček a kde nic tu nic, co? :D No ono ani není čím se chlubit. Včera jsem dokonce zkoušela takový nový styl "diety" (cyklování sacharidů, určitě jste o tom slyšeli), ale hned ten 1. den jsem si uvědomila, že to nebude nic pro mě. Neustálé počítání všeho, co sním, plánování jídla, samé vejce, tvaroh, maso, vejce, tvaroh, maso, tvaroh, vejce... a ani o 1 jahodu navíc .. ne - e. Takže jsem si svůj sacharidový deficit večer dohnala pečivem (měla jsem sakra hlad) a ujasnila si, že dneska už tak praštěná nebudu. :D Ale co, člověk občas musí věci vyzkoušet, aby mu došlo, že to není to pravé.

Dneska jsem se ale probudila do nového dne s úplně jiným pohledem na dietu. Rozhodla jsem se přestat jako divá počítat kalorie. "Kolik má ta kaše, co si dám k snídani? Kolik lžic vloček tam dám? A dám si k tomu banán nebo jablíčko? A med? Ne ten ne, to by bylo už mooc. A do kávy přesně tolik mlíka." Už mi z toho hrabalo, no. :D Při hubnutí je sice důležité hlídat si, kolik toho člověk přes den přijme a když chceme dosáhnout nějakého svého cíle, musíme se snažit a trošku tomu ten čas věnovat.. ale do určité míry, nesmí se z toho stát posedlost. Takže jsem si zakázala neustálé počítání. Třeba jen občas pro představu, abych toho nesnědla zase nějak moc, ale až tak bych se toho nebála, myslím, že už to mám tak nějak v oku. :) A přeci člověk nebude celý život sedět u kalorických tabulek a vypočítávat si, co si za den smí a nesmí dát. Joo, kdybych potřebovala zhubnout nějakých X deset kilo, tak to asi bude na místě, ale když se snažím jen o zdravé stravování, zformování postavy a shození toho špíčka (říkám mu tak, protože špek si představím jako opravdu veelkou pneumatiku :D), myslím, že bude stačit můj vlastní rozum. :)

Ještě sem hodím fotky dnešní snídaně a obídku :)

snídaně - vločková kaše s lžící tvarohu (0,5%) a rozmačkaným banánem, kakaooříškovým krémem od šmakouna, jahodou + káva s mlékem :) 
No mňamka to byla! (I když to vypadá jako pořádný kydanec :D)
oběd - asijské nudle, maso, zelenina :) 


Jo a taky jsem dneska se dneska trošku zahřála, asi 15 minut takové moje domácí posilování a potom Fitness Blender cardio z youtube :)
Na cvičení jsem nedávno dostala dárek od přítele (asi jsem byla hodná, hii). Takové "činky" nebo něco jako závaží, co se navlíkne na ruku a hezky se s tím posiluje :) někdy, když mi to nestačí nebo chci být ještě drsnější, vezmu si k tomu do rukou ještě 2 lahve s vodou a jedu :D 

Jedna děsně umělecká fotka

A jedna drsná! 

Jsem ráda, že jsem se konečně dokopala něco dělat. Já se totiž jinak celé dny válím a sleduju doma Gossip girl. :D Ono když má člověk najednou prázdniny a klid, tak po chvíli zjistí, že vlastně nemá co dělat. Je to fakt boží, že už jsem více méně přijatá na školu, maturita už je taky dávno za mnou (včera, když jsem uklízela svoje učení ze svaťáku, udělalo se mi zas lehce nevolno), ale co teď sakra? :D Boban (přítel) taky furt někde lítá, protože má ještě zkouškový, tak mně chudince nezbývá nic jiného, než koukat doma na seriály :D a když už je o něm řeč, pěkně mu teď všichni držte palce, protože právě píše ve škole důležitej test! :) Ale on by to zvládl určitě i bez jedinýho palce, je to totiž muj chytrolín :D! ♥

Tak já půjdu něco dělat, prdi, (a nebo nee?, musim nutně zjistit, jak to dopadne s Blair a Chuckem, když jí teď vyhlásil válku bez hranic! :-O), mějte see! :) 



Žádné komentáře:

Okomentovat