17.1.15

Pasta with broccoli cream

Dneska nebudu výjimečně psát o tom, jak se mám, jak (ne)hubnu a co je nového u našeho bišona (schovávám si to na další článek, nebojte :D) - mám tu pro vás recept, který jsem zkoušela nedávno a výsledek byl ... no, vyzkoušejte a posuďte sami, ale podle mě fakt VÝBORNÝ!


Na 2 velké porce budete potřebovat:
2/3 balíku těstovin (já měla zrovna takové ty spláclé špagety, nevím už, jak se jmenovaly..)
1/2 brokolice
jednu 15% smetanu
1 trojúhelníček taveného sýra
koření (bazalka, sůl)


Postup
Uvařit těstoviny, uvařit brokolici. Brokolici tak po 20ti minutách vaření vyndat, rozmixovat (dá se i vidličkou, aneb těžké podmínky na koleji), šup s ní na pánvičku potřenou troškou oleje, za chvíli přilít smetanu a nakonec nějaký ten taveňák. Nezapomeňte okořenit. Nějak to všechno na té pánvi rozpracujte a voalá, krém/omáčka je hotová. :) Už jen nalít na těstoviny a s chutí do toho!

Asi to nebude úplně fit jídlo a tag #eatforabs bych k tomu na instagramu taky nedávala, ale je to opravdu skvělé a přímo nezdravé to také není (koneckonců ten tavený sýr tam být nemusí a těstoviny můžou být celozrnné - ale on se z toho taky svět nezboří ;-)) My jsme si s přítelem pošmákli (- ta porce na fotce je jeho, já měla o dost menší, protože jsem přeci #ondiet :-D)

Mějte se krásně :-)

4 komentáře:

  1. Podobnou doma děláváme, jen dáváme místo taveňáku nivu :) Vypadá to úžasně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta musí být taky výborná :) díky za tip, příště ji vyzkouším :))

      Vymazat
  2. Vypadá to krásně :)
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat