16.10.14

Srdcovky

Každý nějaké máme :) písničky, které nás pohladí, když je slyšíme, povzbudí nás nebo nám připomenou hezké chvíle. Někdy si u nich pobrečíme, jindy nám vykouzlí úsměv na tváři. Nejsou to jen písničky, které se nám líbí, protože ty přicházejí a odcházejí. Tyto však nikdy neodejdou a pokaždé, když je uslyšíme, sykneme na ostatní Pšt, ticho, poslouchej... tuhle miluju.

A tady jsou ty mé...




Fallen Leaves od Billy Talent. Písnička, která je mému srdci nejblíž. :-) A přitom je to teprv pár let, co jsem ji uslyšela poprvé. Ale se mi tolik vzpomínek a pocitů, když ji slyším! Mám ji tak moc ráda, že mě doprovázela i na maturitním plese při předávání šerpy. Líp jsem si vybrat nemohla. :-)





Holiday od Green Day.  Přesně si vzpomínám na ten den, kdy jsem ji uslyšela prvně. Jeli jsme s přítelem v autě a on ji pustil na plné pecky. Byla jsem čerstvě zamilovaná a šťastná! Což jsem pořád, ale tahle písnička ve mně probouzí vzpomínky na naše první společné léto, které bylo opravdu kouzelné. 



"Carry on my wayward son" - kapelu neznám, písničku poslouchám ve zkrácené verzi - ale prostě jí miluju! Možná jste si všimli (párkrát jsem se zmiňovala), že jsem blázen do seriálu Supernatural. Tak právě Carry on je jeden ze songů, které u SPN zaznívají na začátku každé série. Mohla bych to poslouchat pořád a pořád dokola. 



Hall of fame. Co se mi vybaví? Maturitní ples, jak jsem se poprvé v životě cítila jako princezna,  jak jsme byli všichni nastrojení a procházeli se po parketě při slavnostním nástupu, jak se na chvíli zastavil čas, jak jsem se bála, abych neklopýtla, jak jsem v davu hledala svojí lásku, jak všude blýskaly blesky z foťáků, jak jsme se všichni usmívali, jak jsem byla nervózní, jak jsem byla dojatá a říkala jsem si tak, už je to tady... 



Vrchlabí. Vzpomínám si na předminulé léto, kdy jsme s Honzíkem jeli na Rockfest. Toto byla jedna z posledních písniček, kterou jsme ten den slyšeli. Oba jsme už byli unavení, ale kluci z Chinasek nás zlákali a my jsme si na rozbahněném poli moc hezky zatančili. :-) 



Rusted from the rain. Netřeba dalšího zdlouhavého popisu, prostě ji mám ráda a připomíná mi toho, koho miluji. :-) 




River flows in you. Jedna moje klavírní láska. Kdysi jsem od jedné moc dobré kamarádky vyškemrala noty a naučila se jí hrát. Myslím, že bych jí zahrála i dneska, ale nejsem si jistá, dlouho jsem netrénovala. Je to jedna z nejoblíbenějších, další, kterou jsem ráda hrála, byla: 




21 guns. Tak rázná, ale zase né moc tvrdá. Mohla jsem se při ní doslova vyřádit. Ráda jsem hrála nahlas a tady se k tomu ten refrén úplně nabízel!



Sleeping in my car od Roxette, která mi připomíná jedno malé dobrodružství. Dnes už na něj vzpomínám s úsměvem, ale byl to boj. 



K písni The one that got away se neváže žádná konkrétní vzpomínka, opět je to jen písnička, kterou jsem si oblíbila. Katy Perry mám celkově moc ráda - mimochodem v tomto klipu jí to strašně sluší :)



A nakonec jedna píseň, kterou jsem si oblíbila teprve nedávno (i když fanynka Rockyho zrovna nejsem), Eye of the tiger. Tak uvidím, jestli to bude jedna z těch, které přicházejí a odcházejí, nebo se na mém playlistu usadí natrvalo. :-) 


Snad jsem zmínila všechny své nejmilejší písničky. 
A jaké jsou ty vaše?
Líbí se vám některá z těch mých?



Mějte se krásně,
vaše R. 

Žádné komentáře:

Okomentovat