20.10.14

Lenoch posiluje poprvé

Čtete správně - a ano, ten lenoch jsem já. Já, která jsem do posilovny v životě ani nepáchla, jsem si školní tělocvik zvolila právě v této formě. (I když vlastně celkem nedobrovolně, protože to byl jediný předmět, který nebyl narvaný nad kapacitu.) O tom už jsem se ale zmiňovala, teď bych se pro změnu ráda podělila a své první dojmy.

Jsem si moc dobře vědoma toho, že většina z vás tráví v posilovně hromadu času. A že se tam všichni vyznáte. A že vám bude připadat nepochopitelné, že jediné stroje, které umím pojmenovat, jsou rotoped a.... vlastně znám jen ten rotoped. :)

Ve svém volném čase posilovnu stále neplánuji, nemůžu ale říct, že by mě ta školní, kam jezdím jednou týdně, nebavila. Člověk se tam opravdu vybije a příjemně unaví (zničí!). Nečekám od toho žádné zázraky a hromadu svalů (kdyby ano, jezdím tam častěji než jednou týdně, ale já vlastně ani žádnou hromadu svalů nechci). Ale už jen ten pocit, že něco dělám, je krásný. Něco, co cítím i druhý, třetí a sakra i čtvrtýý den potom.

Asi je to tím, že jsem dlouho nic nedělala a nikdy jsem vlastně ani pořádně neposilovala. Jenom doma s vlastní váhou podle videí z youtube a tak :-D a nebo na aerobiku, kam jsem nějaký čas chodila, ale se cvičením na strojích se to nedá srovnávat. Je to pro mě něco úplně nového. A vlastně jsem začala i chápat, co na tom všechny tak baví. I když mě to vždycky neuvěřitelně zničí a cítím potom snad každý sval v těle, ten pocit je skvělej.

Naše tréninky začínají rozehřátím, většinou volím cyklo-trenažér (říká se tomu tak, ne? :D) tak na 10-15 minut. Tu skutečnost, že se zapotím už u toho, rozebírat nebudeme. :D Potom nějaké to protažení, každý podle potřeby a pak už se jde na hlavní část - kruhový trénink. Pokaždé je jiný a nikdy není zaměřen jen na jednu partii. Na každém stroji/pomůcce si odcvičíme vždy 15 cviků a pak hned střídáme. Jedeme celkem 3 kolečka, z toho se vystřídáme tak 10x. A po každém kole je krátká pauza na pití. :)

Snažím se makat poctivě (i když jednou jsem šidila cvik na TRX - takové to přitahování zadku a nohou, kdy "stojíte" na rukách, to mi nešlo!:D) a taky to pak hodně cítím. ^^ Ale říkám si, že tam chodím jen jednou týdně, tak do toho prostě dám všechno... :) Sice mi dělá obrovský problém vstávat ráno před šestou a už v půl osmé se rozehřívat (nejsem moc ranní ptáče :D), navíc ráno nemám ani trochu chuť na snídani, ale když už jsem tam, ta únava ze mě nějakým zázrakem spadne a jsem ráda, že jsem se dokopala. (Aby taky ne, když budu mít zápočet jen za docházku :D). A máme úžasnou trenérku, hodně milou, ale zároveň tak zapálenou, že nás nenechá vydechnout - a přesně takovou já potřebuju. Protože kdyby to bylo lážo plážo ve stylu dělejte si co chcete, vím, že bych to flákala. Kdežto takhle, když mezi námi chodí, podporuje, radí, co a jak máme dělat, kolikrát někoho opraví, když dělá cvik špatně, to je dobré.

Takže závěr pro mě... posilovna není špatná :) Ale asi nebudu z těch, kteří tam tráví dny i noci včetně svátků a Vánoc :D Možná by mě trošku lákalo, začít někam chodit, ale stejně bych tam většinu času trávila na běžeckém páse (ten mě vždy bavil!) - a to si můžu radši jít zaběhat ven (je to zadarmo). Na stroje bych stejně sama nešla, ono je to asi jiné, když vám někdo přesně řekne, co máte dělat, než když jste tam najednou sami. Navíc já nijak netoužím po budování svalů, spíš se snažím shodit tůček :D

ui | Tumblruntitled | via Tumblr

Já se teď půjdu hezky vyspinkat, protože nechci zítra zaspat hodinu (jako dneska němčinu, brr...). :) Mějte se krásně! 




Žádné komentáře:

Okomentovat