1.12.14

Vánoce, škola, čmárání a trocha chvály :-)

Tak se mi zdá, že Vánoce už opět zaplavily obchodní centra i ulice. Jen ke mně stále ještě nějak nedoputovaly. Každým rokem bývám vánočně naladěná už někdy na začátku listopadu, pouštím si vánoční písničky, kupuji dárečky.. Ale letos nic. A nejsem ani ve stresu, že ještě nemám koupený jediný dárek (ostuda!).
Myslím, že až odevzdám poslední test a zmuchlám poslední (letošní) papír s učivem a hodím ho do koše, pak teprv pro mě začnou Vánoce. :)
Né že bych si stěžovala, jsem ráda, že si spoustu testů můžu odpykat ještě před Vánoci a (SNAD) nebudu vše hodit v lednu/únoru.. na druhou stranu bych už ale uvítala klid (a nákupy a pohádky...).

Má podoba relaxu a odreagování.. :)


Teď, koncem listopadu, jsem měla chvíli volno, to jen abych si pořád jen nestěžovala.. :) V sobotu nás tu byl navštívit můj mladší brácha, tak jsme s Honzíkem měli program na celý den. I když jsme toho ale plánovali víc, stihli jsme jen Staromák (stromečeeek!) a Ikeu. Možná, kdybychom v prostřed dne neusnuli na koleji (a bráchovi to teda moc nevadilo, byl spokojenej na přítelovo notebooku a něco si tam střílel :D), stihli bychom toho mnohem víc. 

Nedávno jsme se venku zapovídali s jednou kamarádkou, která nám líčila, jak byla v kině na novém Hunger Games a jak to bylo skvělý. Nijak mě to nezajímalo, říkala jsem si,  že je to určitě zas jen nějaká sci-fi blbovina. Přítel ale večer stáhnul a pustil 1. díl a mně spadla čelist. Jo, byla to "sci-fi blbovina", ale sakra dobrá. Ještě tu noc jsme dokoukali i 2. díl a tak nějak se pak stalo, že jsem druhý den rezervovala lístky do kina na díl 3. :-) Sice to nebyla premiéra a kino (Premiere Cinema) ve švech taky zrovna nepraskalo, ale bylo to úžasný.. Šla bych na Mockingjay klidně znovu a pak zas a pak ještě jednou. Ale skončilo to tak - ..... !!!! Prostě díl rozdělený na 2 části nikdy nemůže skončit uspokojivě. Takže já teď budu čekat ROK, než s klidem usnu, bomba. :-D K mému překvapení jsem nedávno objevila Ameriku zjistila, že filmy jsou podle knížek, tak si je chci co nejdřív sehnat a přečíst. Ale tu poslední asi jen do půlky - nechci znát konec dopředu jako u Harryho Pottera :-) Tak snad to dodržím a nebudu moc nakukovat. 



Tuto písničku si s Honzíkem od včerejška broukáme pořád dokola, je jedním slovem úžasná. (Ne, jedním to nejde, je tak emotivní, něžná, smutná, kouzelná.... ách :D). Jennifer Lawrence byla skvělá (a strašně krásná). :-) Ale dojem udělal i Josh Hutcherson, přestože jsem ho dříve moc nemusela. Přítel ho ale ve filmu uplně nesnášel. :-D

No, doufejme, že nedopadnu takto :-D...
.

Tak se mějte krásně, já si jdu poslechnout zbytek přednášky z managementu ..  #pilnystudent
;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat