27.9.14

Breakfast: Easy apple-oats dessert

Ahoj, kočky :)
Musím se pochlubit, jakou jsem měla dnes ráno boží snídani! 
Teda ona vlastně nebyla zas až tak výjimečná a originální, ale jelikož jsem díky vlnám limitovná malým výběrem ingrediencí, toto považuji za vrchol své fantazie :D
První 2 týdny jsem v jídelníčku neměla skoro žádné ovoce a mooc mi chybělo. Zato rýže tam bylo požehnaně, že jsem kolikrát měla problém ji sníst. Tak jsem si s tím pohrála a teď už si dovoluji 100g ovoce skoro denně (když to není zrovna 0g, 50g nebo 90g den). A taky víc vloček. :) Zařadila jsem i bílý jogurt a hned ty snídaně vypadají trošku víc k světu :)
Ono je důležitý (alespoň pro mě) si to trošku obměňovat, kdybych jedla pořád to samé, zbláznila bych se z toho. Na začátku jsem si napsala jídelníček na týden dopředu a dodržovala jsem ho do puntíku. Teď si to sepíšu vždycky den předem - podle toho, na co mám chuť (berte to ale s rezervou, moc si zase vybírat nemůžu :D). Už se mi párkrát stalo, že se mi při pomyšlení na kuřecí maso udělalo šoufl. Tak jsem si to přepočítala (kaloricketabulky nejlepšíí), aby mi to sedělo a dala jsem si místo toho tuńáka :) 
Tohle obměňování mi snad pomůže mít vůli až do konce. :) Momentálně jsem téměř na konci 3. týdne. Pár dní zpátky jsem měla náladu s tím vším skoncovat. Dostavil se nedostatek energie (ale fakt brutální) a nechuť k tomu, co jsem měla na talíři. Už to není taková brnkačka jako na začátku, zvlášť ve dny, kdy jím opravdu málo. Je ale zajímavé, že hlad jsem vyloženě ještě neměla. Projevuje se to právě tou únavou.
Příjde mi to už hrozně dávno, co jsem s touhle bláznivinou začala :D celkově jsem pořád hrozně ráda, že jsem do toho šla. Co se týče pohledu do zrcadla - cítím se o dost lépe. A někdy se člověk hold musí kousnout aby (si) něco dokázal :) 
Nemůžu ale tvrdit, že se netěším zpátky na normální zdravou stravu. Až si dám kávu s mlékem k snídani. Až si udělám celozrnné lívanečky! Až si ovesnou kaši osladím agáve sirupem. Až si udělám toust! Až si dám kukuřici, musli nebo ovofit! A oříšky. A oříškový máslo!! Nee, nevrhnu se hned na naší kuchyň a nesnim jí i s dřezem a kohoutkem.. půjdu na to pomaličku (nechceme přece žádný jojo-efekt). Ale prostě už se nebudu tak omezovat a budu si moct dát dobroty, které mi teď tolik chybí :)

Nějak jsem se tu rozkecala a stejně mám pocit, že jsem na něco zapomněla...
No nevadí, snad příště :) teď už konečně fotky té mé opěvované snídaně. 




Vrstva kydance, jablíčka se skořicí, zamáznout znovu kydancem a už jen posypat, ozdobit a šup do ledničky (a já do postele - těšit se na ráno!). 

Vlastně jde jen o jogurt, vločky (kadynec :D), jablíčko a skořici. Ani jsem to ráno celé nesnědla (pospíchala jsem do školy na tělocvik), ale o to víc jsem se pak těšila domu, když jsem věděla, že tam na mě ještě kousek čeká. :D
Při přípravě (den předtím) mě ale hrozně mrzelo, že tu na koleji nemáme troubu. Bylo by to o tolik lepší, kdybych to zapekla! Měla jsem to i hezky načančané v mini zapékací mističce (Ikea!!), kterou používám jako mističku na všechno (protože se mi prostě líbí).

Teď už na mě v lednici čeká další! Jupííí ať už je ráno! :D
Mějte se moc krásně (a radujte se z maličkostí jako já) :)))

Dobrou noc :)




2 komentáře:

  1. Ahoj, na tvůj blog jsem narazila poprvé, takže se ti moje otázka bude možná zdát hloupá, ale chci se zeptat, co to držíš za stravu, že je to tak "drastický" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nezdá se mi vůbec hloupá :) jsou to sacharidové vlny, dieta, při které přijímáš každý den jiný počet sacharidů, postupně přidáváš a cca za týden začneš znovu od minima :) bílkoviny si udržuješ stejně každý den, aby nedocházelo k úbytku svalů a mizely jen tůčky :) jsou na to desítky článků, hezky to vysvětlila třeba Dewii, tak se koukni :) http://dewiibatwoman.blogspot.cz/2014/05/sacharidove-vlny-zavlnte-si-zbavte-se.html Není to až tak drastický, jen to chce pevnou vůli a motivaci :) a není dobré to držet dlouho, my obyčejní smrtelníci vlníme většinou tak měsíc, delší vlnění je pak už pro fitnessáky, kteří se chystají na soutěž a potřebují být hezky vysekaní :)

      Vymazat