30.7.14

Prázdniny, jídlo a co je u mě nového

Ahojte, holky :)

Jo, žiju. A omlouvam se za dlooouhou nepřítomnost na blogu. Vědomí, že zítra zase opouštím dosah naší wifiny, mě nutí vypotit ze sebe další omluvu. Nějak jsem v poslední době neměla o čem psát, nebyl ani čas. A články o mém cheat day every day by vás za chvíli omrzely a nebo jsem se prostě nechtěla chlubit. 

Co je u mě nového? Špek na břiše... ehhhm, včera jsem jako většina holek shlédla první trailer k filmu 50 odstínu šedi ("Miláčku, že na to pujdeme do kina, že joo prosíím!!"  - ano, to také proběhlo) a prostě jsem si musela zahrát na piráta a tu knížku si stáhnout. Ted nedělám nic jiného, než že se válím s tabletem (což je druhá věc ze seznamu "co je u mě nového") a čtu. Docela to žeru, abych pravdu řekla. A že je to opravdu složitá literatura. :-D 

Jo a taky se neskutečně moc těším na říjen a na to, až konečně spustí 10. sérii Supernatural (toho nejbožejšího seriálu. Těším se na to tolik, že si občas s přítelem musíme pouštět staré díly (že to taky děláte??). Nejlepší je ten, kde se Dean chová jako pes. Nebo ten, kde jsou na natáčení. A nebo díl, kde se objeví  Crowleyho syn. Crowley je král pekla, kdyby vás to zajímalo. No jo, na to mě užije. Kdybych šla radši běhat.

hvězdná parta z mého božího seriálku :D <3 fotka z letošního Comic-conu v San Diegu


Nějak jsem dospěla k názoru, že letní prázdniny jsou pro hubnutí to nejnevhodnější období. Dokonce ani Vánoce nebyly tak kritické. Překvapivě nejjednodušší to bylo na táboře (kde jsem byla na nějaké hřešení skrze jídlo až moc unavená z neustálého hlídání dětí a nedostatku spánku). Potvrdila se mi tam jedna (všem známá) domněnka - jíme z nudy. Protože pokud jsme nějak zaměstnaní (a v mém případě máme na mysli opravdu hodně :-D), chutě na jídlo nepřicházejí tak často. Kdyžto když se celé dny lenošivě poflakujeme mezi gaučem a bazénem, je to horší. A letní grilovačky na zahradě lákají! A setkání s přáteli se neobejdou bez jídla a pítí. A na každé akci či rodinné oslavě si prostě něco dobrého dáte. A čím je venku krásnější počasí, tím těchto příležitostí jen přibyvá! Já se snad už začnu těšit na protivny a lezavy podzim.. (Dokonce se mi v blbém počasí lépe i běhá...)

Ale konec vymluv, chce to zvednout zadek a jit neco udělat, tak! :-D (včera jsem dokonce udělala pár dřepu a asi pět postiženych kliku) :-D Ale všeho s mírou, holky, chceme sice byt hrozně krásné, ale ty blby grilovačky k tomu letu prostě patří. A zmrzliny taky. No řekněte, není nic lepšího, než si během takového horkého odpoledne zajít na jednu VELKOU točenou :) vanilkovou třeba! :)

s tím nejužasnějším klukem, kterého znám. <3 ale jsem lakomá a necham si ho už napořád  jenom pro sebe (chudák) 

Ja jsem si teda slíbila, že do začátku školy budu mít zas postavu jako na tom táboře! Ale zatím mě čas netlačí, tak si užívám těch letních dobrot kde se dá. A na koleji budu držet dietu, řekla bych, málem i nedobrovolně, jak budeme šetřit penízky :-D

Už budu končit. Mám u sebe toho mého muže, i když ten si ted našel novou přítelkyni (v podobě nějaké hry na počítači) a já zas pořád jenom čtu, takže jsme ted páreček k pohledání. :-D

Zase jsem dala dohromady článek o všem a zároven o ničem, jak já to dělám. To jsem tak chaotická? Byl to ale vykon hodny uznani, protože jsem ho cely tukala na tabletu (proto mám velikou část háčku a čárek ještě někde na dovolené). Sice jsem si mohla vzít klávesnici, ale to bych nebyla já, protože proč psát článek 20 minut, když ho mužu psát pul dne.

Mějte se hezky (do doby, než se zase ozvu a budu si stěžovat, jak je to hubnutí v létě těžké) a užívejte si prázdniny. Já mám ted rande s Christianem Grayem.  A stejně mám toho nejlepšího chlapa doma! :-P

Pa pa, Vaše Raduš <3

Žádné komentáře:

Okomentovat